Woonvisie

Klachten en overlast

Prettig en langdurig wonen is ons motto en dat is zoals we het het liefste zien. Maar waar mensen met elkaar omgaan, ontstaan wel eens irritaties en kan het voorkomen dat je het niet met elkaar eens bent.

Er zijn verschillende soorten klachten en irritaties, die ieder om een eigen oplossing vragen.

(Buren)overlast
Stoort u zich aan uw buren? Probeer dan eens met ze te praten. Wacht daar niet te lang mee, dan lopen de irritaties te hoog op. Meer tips over wat u kunt doen bij burenoverlast leest u op ons informatievel. Wilt u overlast melden, klik dan hier.

Reparatieverzoek
Een technische klacht of een reparatieverzoek kunt u online melden. U kunt ons ook bellen: (0180) 494949.

Klacht over Woonvisie
Als u niet tevreden bent over onze dienstverlening of over een medewerker, dan horen we dat graag. Laat het ons weten via dit formulier.

 
 


Disclaimer

De inhoud van deze website is bedoeld om bezoekers te informeren over de producten en diensten die Woonvisie aanbiedt. Ondanks dat de inhoud met zorg door Woonvisie is samengesteld, kan het zijn dat de informatie niet juist of onvolledig is. Wijzigingen kunnen zonder voorafgaande mededeling worden aangebracht.
Woonvisie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor het ononderbroken functioneren van deze website. Ook aanvaardt Woonvisie geen aansprakelijkheid voor het functioneren en de inhoud van websites van anderen waarnaar op deze website wordt verwezen.